Rozmowa z Martą Całus, Dyrektorem Marketingu, LAKMA...
Wywiad z Krzysztofem Lechowiczem, Kierownikiem ds. Zarządzania...
Wywiad z Karoliną Sarnik, Marketing Managerem Kingi...
Rozmowa z Katarzyną Broncel, Managerem ds. Komercjalizacji...
Trzy pytania do Piotra Hejnolda, Trade Marketing Managera w...
Grupa Żabka rozpoczęła ekspansję na rynek rumuński pod...
Umowa o wolnym handlu z krajami Mercosur może się okazać...
Rok 2024 był dla branży FMCG pełen wyzwań, ale też...
KAMIS to wiodąca marka przypraw i dodatków kulinarnych...
Mobilne punkty gastronomiczne w kontenerach oferują zdrowe...
Blisko 350 nowych sklepów, dynamiczny rozwój narzędzi dla...
Fani serów znajdą tu bardzo szeroki wybór wszystkich naszych...
Badania SW Research pokazują, że Polacy widzą problem...
Ten wyjątkowy produkt zapewnia wypiekom niezrównaną...
Marka Wawel przygotowała unikalną Ofertę Okazjonalną, czyli...
Musztardy czy ketchupy doskonale uzupełniają roślinne...
Już dostępna na półkach sklepowych...
Projekt SPEAK UP na rzecz zdrowia psychicznego młodzieży...
Od poniedziałku, 13 stycznia, do środy, 15 stycznia, sieć...
Najnowsza kampania Kauflandu, „Moda na…” mocno wyróżnia...
Fundusz Żubra przeznaczył 450 tysięcy złotych na stworzenie...
Zachęca konsumentów do uwolnienia swojej fantazji i życia...
Wraz z nowym rokiem zadbaj o dobry sen...